Strona W Budowie

Wtam Nowych Graczów :p


#1 2009-03-10 15:53:32

Naruto Kage

http://img125.imageshack.us/img125/9438/hokageninjazx1.jpg

status 56364
mam
Call me!
Skąd: Bytom
Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 1004
Punktów :   
WWW

Suiton

SUITON
http://i27.tinypic.com/11m9mww.gif   http://i26.tinypic.com/2edd1xz.gif



(W wodzie ukrycie) - techniki, które mają swoje korzenie w wodnym żywiole. Shinobi mogą tworzyć dzięki temu mury z wody albo wodę, która zamienia się w jakieś bestie lub kule.


Techniki  o randze E i D

Mizu no Tatsumaki
http://img214.imageshack.us/img214/1964/tatsumakibta8.jpg
http://i31.tinypic.com/293827o.jpg   http://i27.tinypic.com/17bd3t.jpg   http://i31.tinypic.com/2ivkv4p.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.

Taihoudan
http://img54.imageshack.us/img54/55/kaihoudanaqz1.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).

Teppoudama
http://img404.imageshack.us/img404/7671/teppoudamabgr2.jpg
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.

Suigadan
http://img411.imageshack.us/img411/6366/suigadanbtn0.jpg
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Special-Jounin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.


Techniki  o randze C

Daibakuryuu no Jutsu
http://img339.imageshack.us/img339/4100/daibakuryuuapw3.jpg
http://i27.tinypic.com/291ji4o.jpg   http://i29.tinypic.com/oq8y1l.jpg
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu
http://img527.imageshack.us/img527/8015/mizubunshinhm9.jpg
Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.
Chakra klona:
Chunin: 150
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 800
Kage/Akatsuki: 1000

Mizu no Muchi
http://img186.imageshack.us/img186/6705/mizumuchibjn4.jpg
http://i31.tinypic.com/11jaiz7.jpg   http://i25.tinypic.com/2qvh7nn.jpg   http://i30.tinypic.com/351a4a1.jpg
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.

Suijinheki
http://img529.imageshack.us/img529/2660/suijinhekiboz9.jpg
http://i27.tinypic.com/2d6jvgl.jpg   http://i30.tinypic.com/34r7xpi.jpg   http://i31.tinypic.com/121et61.jpg
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Mizu Tensou no Jutsu
http://img505.imageshack.us/img505/8899/tgjqn5.png
Ranga: C
Chakra: 50
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu

Suirou no Jutsu
http://img517.imageshack.us/img517/1488/suiroubrw2.jpg
http://i32.tinypic.com/2nquslz.jpg   http://i31.tinypic.com/2lic7de.jpg   http://i25.tinypic.com/2rms19d.jpg
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.


Techniki  o randze B

Mizu Kamikiri
http://i25.tinypic.com/2cqzp6s.jpg
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Uderzając czubkiem nogi w ziemie tworzymy coś w rodzaju wodnego ostrza które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej sprawdza się przeciwko celom znajdujących się na ziemi gdyż porusza się to bardzo szybko , jednak może oderwać się od ziemi i zaatakować cel w powietrzu . Dużo łatwiej jest uniknąć ciosu w powietrzu gdyż żeby się oderwać te wodne ostrze musi nabrać prędkości a w locie nie może zmieniać kierunku lotu.

Kokuun no Jutsu
http://img509.imageshack.us/img509/866/kokuunbvx5.jpg
http://i30.tinypic.com/21l5rms.jpg   http://i30.tinypic.com/m23k7.jpg   http://i30.tinypic.com/34r7xpi.jpg
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu
http://img507.imageshack.us/img507/476/suikoudanbuj3.jpg
http://i30.tinypic.com/qnahxi.jpg   http://i30.tinypic.com/rm17x1.jpg   http://i25.tinypic.com/1z3uv69.jpg
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg , jednak im bliżej wody jest cel tym silniejsza jest moc jutsu.

Suiryuudan no Jutsu
http://img292.imageshack.us/img292/1540/suiryuudanbpl6.jpg
http://i29.tinypic.com/2pr9s0p.jpg   http://i31.tinypic.com/mm4z6f.jpg   http://i32.tinypic.com/25585dv.jpg
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishuu Gorugon
http://i32.tinypic.com/14avdx2.jpg
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach , ma dwie wady , może atakować tylko jeden cel na raz
oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.

Suishouha
http://img207.imageshack.us/img207/5558/suishuuhabtu6.jpg
http://i27.tinypic.com/2hdpgz8.jpg   http://i27.tinypic.com/2a97l0k.jpg   http://i31.tinypic.com/2n9dpwx.jpg
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.


Techniki  o randze A

Baku Suishouha
http://img511.imageshack.us/img511/9097/bakusuibmb5.jpg
http://i32.tinypic.com/2myxbw2.jpg  http://i27.tinypic.com/21o0r5l.jpg   http://i26.tinypic.com/118d8go.jpg
Ranga: A
Chakra: 230
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.

Houmatsu Rappa
http://i37.tinypic.com/2reiqok.jpg
Ranga: A
Chakra: 120
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczeci spuszczamy na pewien teren wode, która paraliżuje wszystko. Zasięg techniki jest ogromny.

Goshoku Zame
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Goshoku_Zame_%5BSuiton%5D.jpg
http://i27.tinypic.com/33wl9pc.jpg   http://i27.tinypic.com/jv64yc.jpg  http://i25.tinypic.com/2hx65ib.jpg
Ranga: A
Chakra:  230
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Suiryuuben
http://i28.tinypic.com/11qlkkz.jpg
http://i25.tinypic.com/30b0hs0.jpg   http://i28.tinypic.com/wjj81y.jpg   http://i27.tinypic.com/2hfql37.jpg
Ranga: A
Chakra: 240
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę . Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych , jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona , dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony.

Daibakufu no Jutsu
http://img260.imageshack.us/img260/8361/daibakubsr1.jpg
http://i29.tinypic.com/4jq8mg.jpg   http://i26.tinypic.com/10nrhh0.jpg   http://i25.tinypic.com/ojji39.jpg
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.


Techniki  o randze S

Mizu Kawarimi
http://i25.tinypic.com/nzr5gz.jpg
Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegające na zmianie natury naszego ciała w wodną , wyglądamy identycznie jednak jesteśmy w 100% z wody , możemy zregenerować swoje ciało po całkowitym zniszczeniu jeżeli gdzieś blisko znajduje się choćby łyżeczka wody , jednak by móc to zrobić należy użyć tej techniki przed niszczącym uderzeniem . Technika ta może służyć także jako jutsu kamuflażu jednak głównym jej przeznaczeniem jest regeneracja ciała.

Hahonryuu
http://i36.tinypic.com/ezemo2.jpg
Ranga: S
Chakra: 250
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu ogromnego tornada z wody, które niszczy wszystko co stanie mu na drodze. Możemy dobrowolnie sterować drogą tornada.

Mizukuri no Yaiba
http://i31.tinypic.com/2zobslz.jpg
http://i31.tinypic.com/mih344.jpg   http://i25.tinypic.com/14c6wqf.jpg   http://i27.tinypic.com/2cngosw.jpg
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.


MOJA HISTORIA

Dwanaście lat przed wydarzeniami, na których koncentruje się seria, lis demon o dziewięciu ogonach zaatakował wioskę Konoha. Był to naprawdę potężny demon; pojedyncze machnięcie jednego z jego dziewięciu ogonów mogło stworzyć tsunami lub spłaszczyć górę. Powodowało to chaos i śmierć wielu ludzi, dopóki przywódca Osady Liścia – Czwarty Hokage – nie pokonał go poświęcając swojego własnego życia, by zapieczętować demona wewnątrz nowo narodzonego dziecka, którego pochodzenie nie jest jeszcze znane. Dziecko to nazywało się Naruto Uzumaki.

Czwarty Hokage był czczony jako bohater za zapieczętowanie Lisiego Demona. Chciał, żeby Naruto był szanowany w podobny sposób za trzymanie demona w sobie. Jednak ludzie z osady, w której mieszkał unikali go; uważali go za Lisiego Demona we własnej osobie i źle traktowali przez większość jego dzieciństwa.

Zasada ustanowiona przez Trzeciego Hokage zabroniła mieszkańcom osady opowiadać o tamtym zdarzeniu komukolwiek, nawet własnym dzieciom. Jednak nie przeszkodziło im to traktować Naruto jak wyrzutka. Mimo, że dzieci nie wiedziały dlaczego ich rodzice traktują go w ten sposób, to nauczyli pogardzać chłopakiem. W wyniku tego, Naruto dorastał jako sierota w samotności, bez przyjaciół, rodziny czy uznania. Nie mógł zmusić ludzi by się z nim zaprzyjaźnili, więc szukał uznania i uwagi w jedyny sposób jaki znał – przez dowcipy i rozrabianie. Jednak to się później zmieniło po tym, jak Naruto ukończył Akademię Ninja używając techniki Kage Bunshin no Jutsu (Cieniste klony jutsu), by uratować swojego nauczyciela, Irukę Umino, przed zdradzieckim ninja Mizukim. To zdarzenie uświadomiło mu dwie rzeczy: to, że jest w nim zapieczętowany Lisi Demon, i to, że po za Trzecim Hokage jest na tym świecie ktoś, komu na nim zależy. Ukończenie przez niego Akademii otworzyło bramę dla zdarzeń i ludzi, którzy mogą zmienić i określić jego świat, wliczając w to ścieżkę ninja, do końca jego życia.

Naruto utrzymuje równowagę pomiędzy dramatem a komedią, dodając do tego mnóstwo akcji. Seria śledzi dojrzewanie i rozwijanie umiejętności ninja Naruto i jego przyjaciół, akcentując ich wzajemne interakcje i wpływ przeszłości na ich osobowości. Naruto odnajduje przyjaciół w Sasuke Uchiha i Sakurze Haruno, dwóch młodych ninja, którzy razem z nim zostali wybrani by utworzyć trzyosobową drużynę pod dowództwem bardzo doświadczonego senseia Kakashiego Hatake. Przyjaciółmi Naruto zostanie także dziewiątka innych geninów, których spotka w czasie egzaminu na chūninów. Bohaterowie rozwiną nowe umiejętności, poznają lepiej siebie i innych mieszkańców osady, oraz przeżyją długie wyprawy, gdyż Naruto pragnie zostać Hokage Wioski Liścia.

Naruto kładzie silny nacisk na rozwój postaci. Prawie wszystkie wszystkie rozwiązania problemów stojących przed bohaterami są wynikiem decyzji, charakteru i osobowości; bardzo niewiele rzeczy dzieje się tylko z powodu przypadku. Przede wszystkim nacisk jest położony na Naruto, Sasuke i Sakurze, którzy są członkami Grupy 7. Jednak pozostałe również są rozwijane, na przykład Kakashi, Gai i Jiraiya, tak jak i rówieśnicy Naruto w innych drużynach geninów i różnych wioskach.

Pojawia się także mnóstwo czarnych charakterów. Pierwsi pojawiają się Zabuza Momochi, nukenin z Kirigakure i jego towarzysz Haku. Następnie, w serii egzaminu na chūninów, pojawia się Orochimaru, missing-nin poziomu S figurujący na szczycie listy najbardziej poszukiwanych ninja Wioski ukrytego liścia. Obecnie wrogiem nr 1 jest tajemnicza organizacja zwana Akatsuki, która ściga Naruto by uwolnić Lisiego Demona i posiąść jego moc.


Goście mam na ciebie oko

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.blekitniglowczyce.pun.pl www.czarnymt2.pun.pl www.grynafacebooku.pun.pl www.pedagogikawnow.pun.pl www.mrocznahistoria.pun.pl